Natuur





Natuur

Ik begeef me graag in de natuur.
Tussen bloemen en bomen, paddestoelen en mos.
In mooi aangelegde tuinen of wandelend door het bos
Moeder Aarde heeft ons maar mooi verwend.
Vooral tussen de bomen voel ik me in mijn element.

Het is voor mij een vorm van ontspannen.
Even geen zorgen over deze maffe wereld,
waarin het stikt van oorlog, haat en nijd.
Geen nare gedachten, geen verdriet.
Geen boosheid om andermans stommiteit.

Ik voel alleen maar liefde in mijn hart.
Liefde voor al het moois in de natuur
Ik knuffel een boom, geniet van de energie
dat aan mij wordt doorgegeven
en ik kan er weer voor een tijdje tegen.


"Voel je je down, knuffel dan eens een boom",
dat is mijn advies dat ik ieder mens mee wil geven.
Wees dankbaar voor wat de natuur je schenkt.
Wees dankbaar voor ieder moment,

iedere minuut dat je dit mag beleven.


♥groet
©Maria



Reacties