Dag lieve Henk, lieve broer

Op 2 mei 2016 is mijn broer Henk overleden.




Dag lieve Henk, lieve broer

Als je te maken krijgt met verdriet

vallen alle spirituele teksten in het niet
Woorden waardoor je anders kunt groeien
lijken je nu totaal niet te kunnen boeien.

Je hebt er even geen behoefte aan.
We moeten jou laten gaan.
Je hoeft niet langer meer te lijden.
Er komt een einde aan het strijden.

Vele mooie herinneringen zitten in mijn hart.
Ik zal ze koesteren maar ik voel me ook verward
Voortaan moet alles zonder jou en dat is niet fijn
Zonder jou zal het voor ons allemaal heel anders zijn

Het afscheid nemen voelde goed maar deed ook pijn
omdat jij niet langer meer lijfelijk bij ons kan zijn.
Maar waar je in je laatste reis ook heen zal gaan.
De herinneringen en onze band blijven altijd bestaan.

Liefs van je zusje

~~






©Maria

Reacties